4/3

Åkte till värna och var här hela dagen.

Grillade idag mm gott gott blev grillspett och på dem var det: miniköttbullar med soltorkad tomat i, korv, fläskfilé, charlottenlök och svamp.

Till det blev det pommes och kall bearnaisesås.

Senare fikade vi och då blev det mandeltårta med maräng och choklad…


Åkte hem strax efter fem för vincent skulle sova sen satt Rikard och jag och hade det mysigt i soffan…



hitta lite bilder i mobilen som jag inte lagt in än så tar och gör det nu











sen lite bilder från när vi var hos mamma sist








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0