5/3

Måndag igen…

handlat har vi gjort på förmiddagen sen hämta en bok på bibblan som jag ska ha till skolan.

Sen åkte vi till mammas jobb och gissa om hon blev paff när vincent kom och sa hej hihi.


Sen hem och åt lunch innan vincent skulle sova.

efter att han sovit blev det att åka till Janne och fråga en sak sen ta ut pengar för skulle betala en skuld på bibblan här i lambo men de tog inte emot kontanter då de var rädda för att bli rånade..

hmm jo vem fan rånar ett bibbleotek, men men…



På kvällen gick jag till en kvinna och köpte en film till vincent lilla röda traktorn som han ska få av oss i morgon eftersom det då är stängt på dagis.

Middagen idag fick bli pasta med ost och skinksås.














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0