8 - 10 mars

Torsdag 8/3

Vincent varit på dagis som vanligt..

Pluggat som bara den till första testet i tsp som är i morgon..

Middagen blev kyckling soppa och örtbaguetter..

 

 

Fredag 9/3

Först plugga och äta frukost sen

Sålde kinect sen åkte jag iväg med bernt och christina till soc på möte och rikard och vincent
tog en väldigt extremt lång promenad från lambohov till vidingsjö och hälsa på svärfar och sen gick dem tillbaka hem….

Efter mitt möte på soc åkte jag till skolan och köpte med mig en macka och satt pch plugga lite till till provet var så jävla nervös..

Efter att jag var klar i skolan åkte vi och lämna en parfym och vi åkte till christina och sen till mamma med vincent var kvar hos mamma medans rikard och jag handlade på maxi vincent ville vara med mormor.

 

 

Lördag 10/3

rikard har sjukt ont i kroppen idag stackaren… åkte  i väg med tessan, christian och elias på en scrapträff med loppis och kolla lite as kul var det där. Efter det åkte vi hem till mig och rikard och fikade. Jag bjöd på kladdkaka. Vi satt och snacka och umgicks.. och vid tre tror jag kl var så åkte dem hem. Resten av lördagen var slapp och det var ganska skönt det med…




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0