full fart

på förmiddagen var det fullt ös som gällde.. plus att rikard åkte till värna

sen vid lunch träffa jag min kontaktperson och det blev en lunch på kebab baren mums..

sen gick vi runt på stan lite innan det var dags att åka hem för min del...

jag hann väl vara hemma i 30 minuter innan det var dags att hämta vincent och sen kom svärmor och

hämtade oss och vi åkte ut till rikard på landet lite..

var där en kort stund innan det var dags att åka hem... vincent hade ju ite sovit något på dagis så han var rusikgt trött så han däcka kl 18 direkt lille killen men

lite nytt till mitt scrapbook har jag med kommer lite bilder här nedan



lite brads



framsida av dekoraton av trä



baksidan



blommor i tyg



rosor i tyg



klistermärken



bokstäver



ramar



stickers



mer stickers



och ännu mer stickers


nedan kommer nu en himla massa papper







































så detta var allt...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0