17e maj

En dag med många känslor. Pappa fyller 75 idag och vi ska på kryssning hela familjen idag med..

Dagen börja med att vi gick upp vid sju och åt frukost och packade ner det sista i väskan.

Kolla på tv och tog det lugnt, sen kom svärisarna och hämta oss halv tolv och vi åkte först upp till pappa för jag kände att jag inte kunde åka på kryssningen utan att har varit hos pappa på hans födelsedag. Lade ut ett hjärta som jag köpte förra året med så nu är det komplett där ute.. saknar pappa som bara den kan än idag inte fatta att han är borta.

 

Sen åkte vi ner till fjärrbussarna och mötte upp resten av klanen gudomlund..

Sen bar det iväg till stockholm och silja line. Vincent satt så duktigt i bussen och lekte och titta ut.

 

Vid fyra var vi framme och checka in och fick gå ombord direkt. Gick till vår hytt och packa upp och så och vincent föll för det stora fönstret direkt där kommer han titta på massa saker…

 

 

 

 

sen var det en uppvisning på båten som vi titta på

 

 

 

sen gick vi mot restauranten och mötte mumin mamman och my

 

 

kl 17:15 var det dags för middag var buffé vi skulle äta gott gott. Åt lite blandat med favoriten för mig var klyftpotatisen kryddad med paprika, helstekt rostbiff och sen hitta jag en svartavinbär och balsamico sås gott gott.. massa god dessert med så som chokladmousse tårta, vit chokladmousse och sånt… och vincent åt massa mat han med pommes och korv och till efterrätt lite godis och glass.

gick på upptacksfärd på båten och hitta bilspel som vincent fick leka vid

 


Sen gick vi runt lite och kolla skulle gå till lekrumet med vincent med det var fullt med folk så det ville inte vincent så då gick vi till tax freen och köpte dricka och vincent köpte en leksak..

 

Sen mötte vi upp familjen runt nio och såg på en latino dans show och tog en drink.. vincent ville inte sova..

Men vid tio somna han i rikards famn i hytten sen sov vi allihoppa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0