22e maj

Rikard var med vincent till dagis och sen var han på vincent´s utvecklingssamtal och ja han är en riktigt pojke med bråk och bus..

Jag tog bussen till bm vid tio och allt såg så bra ut så..

Sen hämta rikard mig vid tolv. Sen hem och åt lunch och vila innan jag skulle hämta vincent…

Sen kom rikard vid fyra och hämta vincent och for till landet för att laga en bil. de var hemma till kl sju igen så det var skönt det.. resten av kvällen var lugn. Myste med min älskade rikard och såg på eurovision semi 1 sen var det dags att sova…



Kommentarer
Hanna - Mode och min vardag

Kom på att jag kanske var lite konstig när vi sågs. Klart du kan länka till min webshop. :-) Tack för idag.

2012-05-28 @ 20:22:13
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0