2/5

idag har vincent varit på dagis..

jag har suttit och renskrivit min handlednings kurs och sen mailat in det och bokat tid för prov.

sen vart det att ringa en del tråkiga samtal och skit men nu är det gjort bara hoppas att allt löser sig.

sen i med snabblunch innan det var dags att åka till bm

är ju i vecka 29 snart 30 sjukt vad tiden går.. men allt såg kanon ut..

magmåttet var : 28cm
blodsocker: 4,6
HB: 122
blodtryck: 110/65
bebisens hjärtslag : 140 slag per minut.



sen fick vi idag samtalet vi väntat från veoli ang vagnen och vi kommer få en nya ska möta en kille utanför babyproffsen nästa vecka och gå in och köpa ny vagn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0