29/4

vid tio kom farmor och farfar och hämta vincent det skulle ut på landet men först valla... det gillar vincent..

rikard och jag hjälpte en gamal granne i ullstämma med hennes dator..

efter det åkte vi till norrköping och media markt var ju elektronik mässa där och jag skulle se dead by april som skulle uppträda men fick åka hem en timme innan för gjorde så fruktansvärt ont i fogarna men men kommer nya chanser.


när vi kom dit var det uppvisning med bil







köpte lite på media markt..








sen köpte vi film till vincent som han älskar





sen en ny massageapparat till mina ömma axlar och nacke





efter media markt åkte vi till värna och grilla och umgicks..

åkte väl hem efter sex tiden.. vincent var helt slut..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0