30/4 Valborg

det var studie dag på dagis så vincent och jag åkte in tidigt till stan och träffa min mamma..

jag skulle till försäkringskassan och skatteverket så mamma följde med och tog hand om vincent under tiden.

efter det gick vi upp mot stan och kolla lite. vincent fick se en anka mitt inne i stan och det hade han svårt för eftersom dem ska vara i valla enligt honom..











sen gick vi upp till mat källaren och köpte med oss sallad hem.. mm rekomenderar dem var,t ohh vilka sallader de har och man gör ju sin egen och får massor av mat


sen tog vi bussen hem till mamma och ja när vi skulle gå av förstördes vår vagn.

då vi fastna mellan trottoaren och bussen och efter det sänker busschauffören ner bussen och klämer sönder däcken så ja... jag fick slita ut vincent ur vagnen för att han inte skulle skada sig.. sen tog vi oss hem till mamma.

när vi kom till mamma ringde jag och anmälde busschauffören och de skulle återkomma med ersättning för vagnen.


sen åt vi lunch och efter det gick vi till netto och handla lite smått och när vi var på g tillbaka hem till mamma stod studentkåren och skulle ha repetition på parkeringen i centrum så vi stanna och titta ett tag och vincent älskade det han satt och dansa, lyssa, skratta och klappa händerna..

har både filmat och tagigt kort.




















rikard kom efter två tiden och då fika vi lite först sen åkte vi alla till maxi och handla för att sen åka ut till maxi i tornvinge och se på mc kortegen (bilder kommer men dröjer)

sen körde vi hem mamma och vi åkte hem till oss..


det var den valborg det...
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0