3/5

ja lite kort då om gårdagen

lämnade vincent på dagis. sen plugga lite till mitt prov jag ska ha i morgon fredag..

sen in till stan för att fixa med försäkringskassan tog ju evigheter där...

sen blev det lunch med min kontaktperson..

sen hem snabbt och hämta vincent på dagis sen titta han lite traktor innan han och rikard åkte till maxi och handlade lite...


middagen blev fläskfilé wok och kokt ris till det.


ohh fredag i morgon vad skönt sen har jag rikard hemma två dagar innan det är jobbdag igen...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0