4 maj redan

usch sliten man känner sig..

vincent väckte mig och rikard kl 06:00

sen åkte rikard till jobbet och vincent leker och ser på barnkanalen.

jag har bloggat ikapp lite..

idag är det prov i kursen handledning som gäller. efter det är det teckenspråk till kvart i fyra sen hem och hämta vincent..


usch om 22 dagar fyller man år....


och snart åker vi på kryssning med den 17e maj åker vi hela familjen till helsingfors hela 13 persone kommer bli kanon kul verkligen...

tiden springer i väg.. snart slutar m,an skolan med och en månad efter det är det snack om att jag ska sättas igång.. vart tar tiden vägen.. var inte länge sen det var nnovember och vi fick veta att jag var gravid igen.. och nu är man i v 29 och i morgon går jag in i vecka 30


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0