bvc och 2,5års kontroll

på tisdagen var vi på bvc i berga fy tar en timme med bussen dit så ska byta till lambohov..

vincent hade vuxit rejält han är nu 94cm lång och väger 15,2 kg mammas stora kille

sen hämta rikard oss och körde oss hem för vincent skulle till dagis..

sen hann jag bara hem och fixa med en massa papper innan det var dags att gå igen för jag skulle till stan med christina

tog en lunch och gick igenom alla papperna och sen gick vi till myrorna och hon köpte en body till bebisen och en jeansjacka till vincent..

sen ner till fk och satt där i 45 min suck...

sen till stångåstaden och sen hem... hann bara hem sen var det dags att hämta vincent sen kom rikard och vi åkte då till mamma och sen upp till pappa en sväng..

när vi kom hem vart det grillat till middag gott gott

det var den dagen det...








det kommer bättre bilder på jackan senare och även på body´n


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0