fortsättning 4 maj

provet i handledning tror jag gick bra har inget hört tar ju ett par dagar innan man vet.

efter det hade vi teckenspråk och det gick bra repetera en del.. fick några nya ord och meningar men annars satt ,man och öva på sin presentation.

efter det kom rikard pch vincent och hämta mig och vi handla lite på maxi.

vincent blev medlem i deras barnklubb så varje gng vi handlar får han en leksak i cafét eller en korv eller en bulle..

sen var kvällen lugn och skön







så när han blev medlem fick han såpbubblor och det var roligt tyckte vincent


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0