fredag

gick upp samtidigt som rikard och jag och vincent åt frukost och kolla på barnkanalen..

sen bar det av till stan.. vincent skulle till frissan...

så vi mötte upp mamma och gick till frisören.

han ville inte ha på sig den där duken och sen när hon spreja vatten vart han så ledsen så han vägrade klippa sig.. men allt gick bra när han fick sitta i mitt knä istället.








han var så duktig hos frisören.. efter det fick han en klubba av frisören när han var klar och fick vax i håret..








efter frisören tog vi en fika på mc donalds vincent fick en glass och äpplejuice och jag och mamma tog en paj och jag hade te till min och mamma tog kaffe.




















sen åkte jag och vincent till dagis och sen var det skolan för mig som gällde.. presentation på teckenspråk idag fy fasiken så nervös jag var men allt gick kalas bra


sen hämta rikard mig och så åkte vi och hämta vincent på dagis..

sen åkte vi till boxholm för att köpa en vagn till bebisen kalas fin och billig. gav 500:- för den och det var den verkligen värd.



ligg delen


liggdelen



sitt delen



sitt delen



tittlucka

sen hem och åt mat vincent ville bara ha smörgås och oboy så då fick han det sen somnade han

jag och rikard åt kyckling taco´s och sen myste vi hela kvällen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0