lördag värna

ja igår var vi i värna...

jag hitta mitt gamla lego jag hade näör jag var liten fanns duppplo som var från 91 och massa gubbar och möbler

sen hitta jag mitt faboland och det byggde jag upp igen till vincent..

sen small det i höfterna och jag blev liggandes i soffan...

rikard laga bil elle snarare gjorde en servis på saaben och vincent fick vara ute och leka lite..

var lustigt väder igår ena stunden regn, nästa sol och nästa storm helt sjukt men men

rikard fick ett kanon kort på en regnbåge med...




vi åt håkans hemgjorda pizza gott gott...

hitta denna bild från när vi var hos mamma sist den är ju så söt som rikard tagit...




fick bilder som svärmor tagit med på när vincent var där i onsdags och när de var på robbans jobb



åkte fyrhjuling med farbror/gudfar





uppe hos kissekatterna



höjdpunkten att få sitta i traktorn....


sen fick jag bilder från 30 mars när de var med vincent i valla och de kommer här:















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0