onsdagen

fickk sovmorgon till klockan 8 var riktigt skönt men kan inte komma över hur jäkla tyst det var hemma blev nästan knäpp men vincent hade det bra hos farmor de ska kolla på kossorna ute på robbans jobb och titta traktor och allt så han har det kalas bra


en annan ska plugga och göra lite små saker hemma...

det som blev gjort hemma var att jag hängde in tre maskiner tvätt i skåpen, städa undan alla vinter kläder, fixa lunch så klart, plugga, tvätta två maskiner tvätt till sen upp på vind och hämta kartong att packa ner vinterkläderna i... måste passa på när man har en bra dag eller hur..


vid halv fyra kom simon hit och umgicks lite sen kom vincent och rikard hem vid 16:30 och vincent var så glad att se sin lilla mamma igen och jag har verkligen saknat mitt lilla gos..

middagen idag fick bli pannkakor...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0