tisdagen

pluggat tsp hela dagen.,..

lämnade vincent på dagis kl nio som vanligt sen hem och plugga...

hämta lille killen sen kl tre och gick till parkeringen... vincent ska sova hos farmor och farfar i natt då det är studiedag på dagis i morgon och jag måste plugga..
så farmor hämta vincent och så åkte dem och hämta farfar..


tikard och jag åkte till babyproffsen för att möta en kille från veolia för att visa den skadade vagnen och få en ny..

var inga problem han tyckte att den defenitivt skulle ersättas.

så nu har vi en ny vagn en babytravel rio. det är en trehjulad vagn valde färgen beige fäör det av nått är neutralt och även snyggt.. inte så dyr heller 999:- för en helt ny sulky det gillar jag


så här ser den ut:



lagom stor korg under



bra med utrymme för vincent



gillar att det är två tryckhållare på vagnen med



lite rolig att fälla ihop dock hihi

det bästa är att den är så enkel att styra att man kan styra den med en hand och det är ju kalas bra



på kvällen vart det mys med mannen åt kokt fisk med äggsås och potatis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0