upp tidigt

larmet ringde 07:00 jippi rikard skulle börja en timme tidigare idag suck men men bara att bita ihop..

jag somna om till kl 7 då kom lille vincent in och ville inte sova mera.

åt frukost och titta på barnkanalen innan det var dags för dagis..

efter dagis var det dags att åka till tandlökaren fy för fan men men det gick det med..


fick bli en lunch på stan i min ensamhet efter det blev kebab baren och sen pkte jag till us och mötte upp tessan och christian och elias..

var med dem när de skulle prova ut hörapparat till elias sen hem och hämta vincent och leka lite innan det var dags att åka och handla på maxi..

fick bli enkel middag idag mini pizza från lidl gott gott...









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0