3 år

ja i tisdags blev min lilla kille stor han blev tre år jag kan inte fatta det vart tog alla åren vägen.
 
han fick paket på morgnen av oss han fick ett stort bamse pussel och sen även pluppar som han älskar att hålla på med. 
 
sen var det dags för dagis och vincent bjöd alla barnen på glass och så fick han en present av dagis med..
 
sen på eftermiddagen kom både mormor och daniel och firade vincent.
 
av mormor fick han en stor verktygslåda och av daniel fick han en kudde som man kan vika ihop till en hund. 
 
ska ha mer kalas en annan dag för vincent..
 
 
 
vincent nyfödd
 
 
 
vincent fyller ett år
 
 
vincent 2 år
 
 
 
vincent 3 år
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0