hej hopp

hej ja det har inte hänt något speciellt den senaste tiden.
det ända nya är att jag sövdes ner i torsdags och fixa i ordning några tänder plus att de rätta till käken på mig. så jag har ganska ont kan man ju säga.

så nu lever jag på flytande kost så kör naturdiet och vanliga soppor med. så som tur är älskar jag soppa så blir sparris, blomkål, svamp och tomat soppa blir massa sånt gott.

annars rullar det på här hemma har så fullt upp så hinner inte blogga och är så trött på kvällen men ja jag ska försöka skärpa mig. men har en massa saker nu att göra ett tid framöver och då blir tiden tajt plus att käken tar kål på mig då jag har så ont och bara vill sov..


jo en annan sak som hänt är att jag torsdagen förr förra veckan var hos läkaren på capio psykiatri och fick äntligen min diagnos. nu vet jag varför det gått fel i skolorna och allt..

jag har ADHD och det är inget jag kommer försöka dölja utan jag kommer vara öppen med detta och hur jag mår dag för dag. har börjat med en medicin som heter concerta eller hur det nu stavas och ja jag ska ställa in medicinen igen på torsdag nästa vecka och så det tar ju tid att hitta rätt medicin och rätt dos men det är det värt.


så mycket mer har väl inte hänt
 
jag lägger ev in lite kort här i kväll
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0