lite bilder från vincents kalas och tre årsdag

jag har inte kunnat blogga då datan varit kväpp fått installera om den två gånger sen har man inte tiden med då hagadahl, migrän och ny medicin ja det yhar varit för mycket just nu
 
 
 
 
 
 
 
fick pluppar på morgonen i paketet
 
 
 
 
 
 
 
pussel fann med i morgon paketet
 
 
 
 
 
 
lilla syster var trött
 
 
pusslar
 
 
 
 
vincent´s tårta
 
 
 
 
 
 
 
kaka till vincent
 
 
spöket kaka med
 
 
 
 
 
lek med mormor
 
 
massa skoj med mormor
 
 
tårtan invändigt
 
 
 
 
 
lilla syster är med på kalaset
 
 
daniel med
 
 
 
 
bella leker med polisbil
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
den vill jag med ha
 
 
 
 
 
 
 
leker med verktyg han fick av mormor
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
massa verktyg
 
 
 
 
 
 





 
hatten måste man ha med
 
 
hur från daniel
 
 
blev till en kudde
 
 
 
 
 
 
paket från dagis
 


paket från grannen






















fick paket från faror och farfar med









bärgarn

































































































































garage från farmor och farfar




vertygslåda från farbror







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0