ingen ork

har varit sjuk ett tag och inte orkat blogga haft fullt upp hemma med städ och barn och allt så jag har kört slut på mig själv.
 
har idag varit hos läkaren och fått reda på att jag har början till lunginflammation plus bihåleinflammation. så måste ta det lugnt och bara vila nu.
 
har fått molipect, kåvepenin och cocillana utskrivet så  bör vara på benen igen om ett par dagar om jag bara får ta det lugnt... 
 
orkar ej skriva ikapp allt så jag bjuder på en bild bomb
 
 
 
















 
 
 
 
isabellas 2 månaders dag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
mammas sötnos
 
 
 
 
 
 
min brorsson lex
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bella i sin fina klänning
 
 
 
tröttast i stan
 
 
garage branden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
dagen efter branden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
min lilla sötnos har fått babymassage
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
trött pappa och trött dotter
 
 
mamma kan inte låtabli att ta kort
 
 
bella leker i komisens babygym
 
vår nya hem tele
 
 
pad thai på gång
 
 
färdig pad thai
 
trygg i pappas famn
 
 
kramas med pappa
 
 
 
trött på hagadahl
 
 
 
 
 
 
 
nej nu ska jag bädda ner mig i soffan och tycka synd om mig själv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0