10/9-2012

då var det måndag igen och hösten är här.
 
Dagis är stängt idag då det är studiedag inte riktigt okej för hade behövt dagis idag men men. rikard hämta oss vid tio och körde mig och isabella till hagadahl. under tiden jag var där åkte rikard pch vincent till valla och mata ankorna och sen åkte de till lokalen vi lånade till dopkaffet och hämta en sak vi glömde där.
 
sen hämta de oss vid tolv tiden och vi åkte och hämta mat och sen körde rikard hem oss innan han skulle jobba igen.. 
 
jag och vincent åt lunch sen somna han och sen fick isabella mat sen somnade hon.. 
 
jag passade då på att tvätta och lite sånt.
 
sen när rikard kom hem bar det i väg till maxi och handlade lite till veckan och sen hem och bara ta det lugnt
 
sålt vår gamla vagn med och så. 
 
 
 
vi har haft problem med snorungar här som vandaliserar och håller på och nu har droppen kommit då de började vandalisera äldreboendet här och jag fick ringa ut två vakter från securitas och polis
 
så här ser det ut när föräldrar ger upp på sina 13 åriga barn
 


en hel säck jord tog de och hällde ut





sen var det visst roligt att ta sönder saker med
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0