9/9-2012 Isabellas dop

vi gick upp kvart över sju opch jag dusc´ha och gjorde mig klar. vincent sov i värna så det var ingen stress med honom,, rikard fixa frukost. efter frukost gjorde rikard sig klar och jag packa allt som skulle med till kyrkan och lokalen.
 
sen iväg och hämta mamma och sen handla lite på maxi sen till mammas jopbb och hämta smörgåstårtorna och sen for vi ut till lokalen. 
 
började duka och fixa allt inför maten och k,affet.. två borde fixa vi till där ena var kaffe/fika bordet och det andra var lunchbordet då man slapp springa som en yr höna..
 
och mamma hade fixat med massa servetter och allt var kalas fint.. och vid kvart över tolv kom rikards familj med all dryck och vincent och jag bytte kläder påå vincent. 
 
 

 
 
 

 
presentbordet innan gärsterna kommit
 

 
 

 
 

 
dukat
 

 
mamma har suttit och gjort skjortor av servetter
 

 
beställda kaffeservetter från gamla linköping
 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
halv ett låste vi lokalen och gick över till kyrkan för att prata det sista med årästen och fota lite och sen klä Isabella
 

 

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 

 

 
sen var det dags för dopet pch isabella var inte ett dugg glad. men gick över så fort prästen och kantorn slutat prata och sjunga
 
 
sen gick vi över till lokalen och åt mat med alla gärster och öppna paket och fika
 

 
 

 
 

 
 
 

 
3 generationer Gudomlund
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
presentbordet
 

 

 
 

 
 

 
 

 
tårta mamma gjort
 

 
winebröd från christina
 

 
citronmousse tårta de de som är gluten allergiska
 

 
tårta min bror gjort
 

 
 

 
 

 
 
 

 
presenterna
 

 
 

 
3D kort
 

 
halsband från rikards morbror och familj
 

 
halsband från grannen
 
 
 
 
vid halv fem hade vi städat och fixat hela lokalen så vi körde hem mamma först och sen åkte vi hem och packa upp allt och bara tog det lugnt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0