fredag

visst är det konstigt när en person man inte pratat med på nästan tio år hör av sig igen och man minns allt som det var igår.. detta har hänt mig två gånger på ett år nu... två personen jag träffade förr när jag var ung och strulig men de backa aldrig när jag blev arg och jag visste att jag ej hade någon chans mot någon av dem..

roligast är att se och höra reaktionerna man får av dem när man berättar att jag skaffat mig en ruskigt bra utbildning och har två barn och stabilt förhållande.

det dem trodde nästan var omöjligt när jag var 14 har jag nu lyckats med....
 
 
 


idag då jag idag vakna jag kl 4 på morgonen sen fick jag inte sova mer.. men men myste med Isabella och så..

sen gick jag upp kvart i sju och gjorde frukost och mata isabella sen ner med vincent till dagis kl nio.

sen hem och kolla runt lite innan svärmor kom med skor och jacka till vincent som han ska ha under hösten och vintern på dagis.

sen stanna hon och fikade innan hon hämta bellas bil stol hos rilard och körde mig och barnen till mamma.

här har vi tagit det lugnt och ätit frukt och isabella fick sin flaska.. vincent leker för fullt och frågar efter mormor hela tiden men hon kommer nog snart

sen är det bara att vänta in rikard och sen åker vi alla och handlar lite innan det är dags att åka hem...

ikväll blir det lugnt ska äta snitzel och kina mix sen blir det väl film och mys skulle jag väl tippa på...

såg ju studio sex i går så idag blir det den röda vargen tror jag den hette..

sen kanske det blir men in black 3 med,, ska ju hinna med min promenad som i snitt ligger på mellan 1-2timmar,

 
 
 
 
 
 
 
 




xoxo så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0