fredag

Fredagen

Vincent var på dagis som vanligt. Och här hemma tog vi det lugnt plocka lite och diska lite.
efter dagis åkte vi till resecentrum och efter tio min kom min mamma dit. Sen gick vi till cloetta center och gick på bomässan. Vincent hade riktigt roligt och var så duktig när han gick där.

Han fick en egen påse från bredbandsbolaget med godis och studsboll i och när vi gick omkring och han fick godis så lade han det i sin påse som han gick med så stolt. Jag köpte en kratta som han ska ha hos sin farmor och farfar så han an hjälpa farfar i trädgården och mamma köpte en vattenkanna som han kan ha hemma hos henne när vi är där för han älskar att leka med vatten och vattna blommorna.

Var där i två timmar sen kom rikard och hämta oss och vi körde hem mamma sen var det dags för oss att åka hem och äta middag och ha fredags mys.

 


isabella pker buss



vincent på bussen


 vincent tog kort på sig själv

 

 


vincent älskar ambulanser

 

nedan ser ni hur kul man kan ha vid pinnarna vid cloetta center med sin mormor


 


 


 

 


 


 


 


påsen till vänster är vincents resten är våra



vincent´s kratta

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0