fy vilken vecka

har haft fullt upp hela veckan och inte hunnit blogga alls...
 
i onsdags var det BVC och 2 månaders kontroll med läkarbesök för Isabella och allt så så bra ut och hon var så duktig och lyfter upp huvudet och allt. hon väger nu 4945g och är 58,5 cm lång.
 
sen hämta jag ut lite film som vi beställt. och så men två saknas och de kommer senare
 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
i torsdags var jag på stan och träffa christina och vi tog en lunch och sen gick runt lite och kolla i affärer.. jag var tvungen att ha ny mascara och nytt nagellack. och en body till isabella sen fick isabella en present med..
 
 

 
kläning från christina
 

 
från christina hör ihop med klänningen
 

 
från christina
 

 
fin
 
 

 

 
 

 
 
 
 
sen hem och hämta Vincet sen mata Isabella för att sedanj fara iväg till stan igen. 
mötte uppp mamma med bussen sen blev det mc donalds och kölpte happy meal till vincent då han var döhungrig sen kom rikard och hämta honom och de åkte till värna och fixa lite.. 
 
jag och mamma köpte kläder till mig att ha på Isabellas dop och sen köpte jag vinterkläder till vincent
 
sen åkte vi hem till mamma och fika innan rikard och vincent hämta oss och vi åkte hem.
 

 
 

 
 
 
 
i fredags var det dags att åka och handla allt som saknades till dopet.. rikard kom hem vid fyra så då åkte vi runt och och fixa allt.. sen köpte vi lite fredags mys och bara tog det lugnt har varit en sjuk vecka hittills.
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 

 

 
(rikards tallrik)
 
 
 
Lördagen
 
rikard och vincent överraska mig med att göra scones
 

 
 

 

 
 
 
efter frukost vek jag tvätt och fixa här hemma lyckats få kor på vincets struts och isabellas nalle med
 

 
 

 

 
 

 

 
 

 
 
och isabella sov bredvid mig
 

 
 
 
sen for vi till värna och lämna barnen någon timme där medans vi åkte till ååtvidaberg och hade hyss för oss.  vad får ni se en annan dag, sen tillbaka till värna och åt mat. idag blev det kräftor gott gott.. och till det sallad, bröd och färskost.
 
 

 
nya powerking jag ser ut som cola, luktar piggelin och smaka powerking
 

 

 

 
 

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 
 
åkte hem strax innan sex tiden
 
 
på kvällen blev det att färga mitt hår.. blir denna färg
 

 
 
 
 
men innan gick jag min pw runt lambohov och såg denna himmel
 

 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0