gårdagen

hej på er mina läsare
 
ja det blev inget bloggande igår glömde helt bort det..
 
först var ju vincent på dagis tillkl ett så under den tiden passa jag påm att tvätta en hel del och kolla över vad som skulle handlas och sånna saker.
 
sen hämta jag vincent och han fick se film när han kom hem.. 
 
när rikard kom åkte vi och handla och sen en sväng till mamma och sen hem
 
middagen idag bestod av planka med fläskfilé på
 
 

 
 
 
 
sen tog jag lite söta kort på belli bus när hon somna efter en timmes lek i babysittern
 

 
 
 

 
 

 
 
 

 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0