God morgon världen

god morgon där ute.. vakna vid sju av att vincent ropa på mig så upp och hoppas och fixa frukost. sen titta vi på buddies filmen och myste. sen vaknade isabella och ville ha mat hon med så då fixa vi det.

sen på med kläder och nya skor och ner till dagis för idag har han nalle phu gruppen.

ja och isabella ska till hagadahl och ska börja på dag verksamhet där är första gången idag så får se hur de andra mammorna är där. 

nu ska jag ta och hänga upp tvätt, fixa så att doseraren med ersättning är klar och flaskan är med innan jag ska göra mig i ordning och vi ska åka.

tror inte det händer något mer idag.. blir en lång dag på dagis för vincent 9-16,30 usch men blir kort i morgon istället då han bara går 9-13

får väl se om det blir någon uppdatering i kväll kanske... bjuder på tre bilder jag tog här på morgonen... på dop presenter och isabella för vincent ville inte vara med på kort

 
 
 
 
isabellas dop presenter
 
 



vincent´s presenter som han fick på sitt dop
 



Mammas lilla sötnos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0