god morgon

tyst här hemma.. alla sover utom jag. vincent sparka ut mig från min egen säng...
 
idag blir det lugnt.. tessan ska komma och kolla igenom kläder som isabella växt ur.. 
 
sen ska jag sälja lite saker och kolla lite frakt och så...
 
sen får vi se vad som mer händer idag. just nu är jag så himla trött...
 
ikväll ska vi äta god mat kommer bli hjort och ugnsrostade rotfrukter till det serveras en viltgrädd sås
 
men annars händer det inte så mycket idag ad jag vet i alla fall. men planer kan ju ändras det brukar dem ju göra..
 
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0