Lördag

Dagen börjar med att vi åt frukost. Sen vid halv tio åkte vi och hämta min mamma sen åkte vi ut till vikbolandet och tillstuts farmen i häradshammar. Kan säga som så att vincent hade så kul och kolla på strutsarna både stora, mindre och bebisar. Kolla runt lite och hade en mysig dag köpte lite korv och mamma köpte viltkött till oss med tack mamma och vincent fick en jättesöt struts gosedjur.

 

 











































Efter strutsfarmen åkte vi till kalkon farmen 6 km där ifrån och kolla lite fick se tio dagar gamla kalkoner, sen köpte vi hem lite korv med och vincent hoppade hoppborg och provsatt i en massa traktorer.  

 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

 

Sen åkte vi till norsholm och kolla lite var britta och lennart hade i sin köttbutik mamma hitta en hel del och jag köpte deras underbart goda ostkorv. Vincent och mamma satt nere vi vattnet sen och kolla på en massa båtar och enligt vincent brann det i en båt vi ska väl tillägga att det var en ångbåt och vincent tyckte brandbilen skulle komma och spruta vatten.

 

Sen åkte vi och tog en glass innan vi körde hem mamma och vi åkte hem till oss vincent släppte inte sin mormor ur siktet på hela dagen.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0