onsdag 12/9/2012

igår då ja vad gjorde jag igår...
 
ja som vanligt var vincent på dagis ochjag hade lite att fixa.. sen var det dags att hämta på dagis och strax efter kom rikard hem och vi åkte i väg och handla lite saker och sen åkte vi till skopunkten och köpte skor till mig och vincent för vi behövde det akut
 
 
vincent är så stolt över sina skor. och jag älskar min med..
 
sen fixa vi mat och åkte hem.
 
 
vincent itta på sin favoritfil sen somnade han och jag tog en power walk sen hem och tog ett långt varmt skönt bad härligt.. resten av kvällen tog vi det lugnt såg på sos sommar, efterlyst och film sen var det dags att sova
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0