söndag

 

Tog sovmorgon till kvart i tio. Sen gjorde rikard frukost han bjöd på min favorit scones. Nomnom
sen åkte vi och lämna en skiva. För att sedan och till värna. När vi kom dit var det mat dags och vi åt stek det är alltid gott. Sen skulle rikard meka bil men tog inte lång tid tack och lov. Värsta jag vet är att sitta och vänta. Sen fika vi och vincent lekte massa och busade och isabella var så snäll som hon alltid är. Höjdpunkten för vincent denna dagen var nog att robban var hemma, han älskar verkligen sin farbror frågar efter honom hela tiden här hemma.

När vi kom hem tog vi det lugnt och såg film och bara hade det trevligt

 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 


 


 


 


 


 


 

 

 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

 


 


 


 


 


 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0