sorry

vet att jag ej bloggat på ett tag men haft fullt upp sen haft en liten nedåt period...
 
så försöker väl sammanfatta lite kort vad som hänt senaste tiden.
 
så här kommer de senaste tio dagarna.
 
 
 
 
 
17e september
 
 
hagadahl som vanligt lika bra som alltid gillar verkligen att vara där
 
bella trivs där med. bella spydde ner sig lite där så hon fick bada på hagadahl.. sen hem och fixa matlista och allt och sen hämta vincent och vänta in rikard och åka och handla
 
 
 
 
 

 
18e september
 
idag har man varit på bvc med isabella och allt ser jättebra ut. 
 
hon väger nu
5214g och är 59,5 cm lång och allt är kalas med henne och utvecklas som hon ska.. prata lite om hur jag mår och sånt.
 
 
 
 
19e september
 
denna dag var en tråkig dag. idag 09:32 somnade mn älskade kisse katt charlie in. och vetrinären kolla igenom honom efteråt och det visa sig att charlie haft extrema smärtor då hans förre ägare misshandlat honom så höften läkt fel så därför har han attackerat så inte av ilska utan av smärta.. min stackars fina kisse är i himelen nu. matte saknar dig som bara den. var med honom hela tiden från att han sövdes tills att hjärtat slutat slå många tårar föll.. världens finaste var du.
 

 
 
 
 
20e spetember
 
ja torsdag och hagadahl som vanligt.. resten av dagen var lugn ledsen som fan och saknar min kisse
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
21e september. 
 
vi var hos mamma en sväng efter dagis och så och bara umgicks och hade det trevligt.. älskar verkligen att vara hos min mamma.. världens underbaraste..  sen hade vi en mysig fredag käll med film och så..
 
 
22e september
 
tog en lugn hemma dag och bara fixa här hemma städa och så.
på kvällen hämtade vi mamma och körde hem henne från stationen då hon varit på en semester
 

 
23e september
 
var vi hos svärmor och fira henne då hon fyllde år i veckan. åt middag där blev stek, sås och potatis sen kom rikards faster med och vi fika jag hade gjort hemmagjorda biskvier och sen var det tårta med.
åkte hem vid halv sex då vincent var super trött.
 
 
 
 

 
 
 
24e september
 
vincent till dagis sen till sjukan och ta prover och sen direkt till hagadahl.. bjöd på mina biskvier där med mycket uppskattat. sen hem och hämta vincent och åka till mamma och hälsa på.. vincent släppte inte mormor.. sen fick jag en ny väska och rikard fick parfym. sen i väg och handla och sen hem
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
25e september. 
 
rikard har jobbat, vincent på dagis och jag var hemma med isabella och städa och pyssla lite.. 
 
efter att rikard kom hem åkte vi till elgiganten som öpnna idag och fynda lite kom hem med en ps3 så nu ska x-boxet säljas. sen hämta mamma för vi skulle till hamlet hon och jag och äta. blev en liten planka där sen var vi på modevisning
 
 
 
 

 
26e september
 
ja idag har det varit lugnt lämna vincent på dagis sen till stan och möta en person då jag utreds för adhd sen hem fixa lunch och sånt sen hämta rikard vincent och vi åkte till elgiganten igen och kolla lite bättre och kom hem med tre filmer. 
 
sen in på vildmark och fridtid xxl butiken och funda mjukisar till mig och sen regnset till vincent och så..
 
sen hem och fixa mat sen ner på föräldramöte som inte var givande för ett öre...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0