stressig måndag

Fy Fan vilken stress halva dagen har bestått av.. upp kl åtta och fixa frukost till vincent sen kom rikard hem med bröd till mig. Sen ner till dagis med vincent. Jag och Isabella tog bussen till stan för att handla lite saker. Jag ska göra färdigt sista rummet på pappas dockhus från lundby och gångjärnen vi hade för små hål så fick kolla efter nya spik på stan men fanns inga och gångjärnen som fanns att köpa var fel storlek det var clas ohlsson så sen gick jag till panduro med de hade nada. Sen gick jag till en antik handel som jag vet hade en del med lundby förr men han hade nada kvar men tipsa om superlim och sandpapper. Så ner till clas ohlsson iingen och köpte det plus mini roller och tråg sen upp till panduro igen och köpte färg för att måla golvet i rummet till dockhuset.

Sen fixa lunch och mata isabella och sen på första buss hem och fixa med rummet. Målade golvet i tre lager montera och skruva ihop allt sen funka inte det med gångjärnen så fick panik men hitta nya hemma med tillhörande skruvar.

Sen ner hämta vincent sen hem och fortsätta sen kom rikard och hjälpte mig med det sista.. sen stress stress ner till kvinnohälsan på efterkontroll och allt var bara bra prata om lite saker.. jag ska nämligen sterilisera mig men mer om det i ett annat inlägg.  Sen i väg på lite hyss innan vi åkte till min mamma som fyllde år så vi åt litge korv med bröd och sen fika vi och åt glass vincent var överlycklig han hade med sig sin bobby car och körde som en tok och lekte och busa som vanligt.. kom hem vid åtta tiden ca och bums i säng med vincent och mat till isabella sen tog vi kväll.

Kan lugnt påstå att jag slockna utan problem sen när det var dags att sova… 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0