tisdag

denna dagen hände det inte för mycket. vincet lämnades på dagis kl nio som vanligt sen gick jag hem och städa och tvätta och diska och fixa i ordning lite här hemma sen var kl två och det var dax att hämta hem plutten igen..
 
 
vid 15-tiden kom min mamma och sen strax efter det kom rikard hem.. vi skulle ta lite familjkort på isabella i dopklänningen och så..
 

 

 

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 

 

 

 
 

 
 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
sen vid fem tiden åkte mamma hem och sen fixa vi middag det blev kycklingfilé
 
sen tog vi det bara lugnt
 
 
 
 
jo måste ju visa en present jag fick av rikards kusin efter dopet med
 

 
ohh jag älskar kahlua.. en hel liter fick jag med plus en shaker till den tusen tusen tack
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0