våran helg

varit fullt ös hela helgen så har ej hunnit blogga alls.. och jag vill heller inte vara bunden till att blogga exakt varje dag utan tar det när jag får tid..
 
FREDAGEN
 
vincent var på dagis till kl ett sen var vi hemma och myste och så innan rikard kom hem och så fixa vi lite och pkte till maxi för att handla lite. sen till mamma och hämta lite saker. och fika lite hos mamma sen var det dags att åka hem då vincent var så trött. 
 
senare på kvällen såg vi lite tv och åt planka till middag gott gott
 
 
 
 
 
LÖRDAG
 
gick upp ganska skapligt och åt frukost och min underbara fästman gjorde scones och kaffe till mig och honom. sen gjorde vi oss alla klara och gick till brandstationen då det var öppethusoch vincent hade jättekul och fick sitta i polisbil, ambulans och brandbil han var så lycklig. sen gick vi tipspromenad och fick även fiska i fiskdammen och fick en påse gott gott som han säger.
 
 
 

 

 
 

 

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 

 
 

 
 
 
 
 
efter det gick vi till valla och mata ankorna och lekte lite. sen var det dags att vandra hemåt men han blev trött så rikard fick bära honom en bra bit. sen när vi kom hem åt vi lunch och sen somnade lille vincent.  och vi tog det lugnt resten av dagen och på kvällen kolla vi på filmen "the avengers" riktigt bra film.
 
 

 

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 

 
 

 
 

 
 

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 
 
just det jag vincetn blev klippt igår av pappa med trimmern.
 
 
 
 
sen blev det lillasyster mys
 

 
 
 
 
SÖNDAG
 
idag tog vi sovmorgon till kl nio sen gick vi upp åt samma frukost som igår tack min underbara fästman du skämmer bort mig. sen packa vi ihop en del saker och åkte ut till värna..
 
vi hade fixat lunch till oss alla så vi grilla strutskorv med ost, kalkon korv med oc´st och bacon och även vanlig grillkorv.
 
sen åkte jag , rikard och hans bror ut i skogen och plocka svamp fick ihop 1,2 kilo trattkantareller gott gott jag älskar svamp.
 
vincent lekten med farfar och isabella myste med farmor... kom hem run sju tiden opch vincent nästan stupade i sängen. resten av kvällen blir lugn har förvällt all svamp och ska nu ta en kaffe och lite mackor.
 

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 
 
ja det var våran helg detta.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0