hej

hej alla just nu ligger jag inne på sjukhuset och är helt färdig kommer berätta allt senare men just nu ska jag komma tillbaka till livet efter min operation.

legat inne sen måndag kl 07:00 och tanken var att jag skulle gå hgem i tisdag men hände lite saker så det gick inte som planerat.. har varit ett par helvetes dygn detta men som sagt sakta men säkert tar jag mig nu tillbaka

har svimmat ett antal gånger och varit p en himla massa röntgen haft dåligt hb och lågt blt och fått blod så ska försöka i helgen sammafatta min historia på us,,

vill passa på och önska er alla en riktigt glad påsk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0