dagarna rullar på

här rullar dgarna på och allt går frmåt i alla fall.. bella jäkla tänder bråkar som fan så byter upp till tio blä blöjor dagligen just nu inte kul men men lider verkligen med henne hon har så ont så tur att alvedon finns.
 
 
 
 
 

 
 
vincent busar på som bara den o trotsar som en 4 åring så allt är normalt där dock har han ju i två veckor haft ögondroppar då han gick enn vagel i ena ögat men det är läkt nu det med
 
 
 
 
sen har jag varit gos mamma med o kollat in min lilja jag har fått efter pappa den är så fin får inte ta hem den än då den blommar och är superkänslig verkligen men den är så vacker och jag vet hur mycket pappa älskade den så jag är så stolt att mamma fått den att blomma 
 
 
 
 
 
barnen har fått nya fodrade regnställ av farmor oc farfar när de var i ullareda med så de håller sig varma nu
 
 
 
 
 
sen har vi även spannat in leos lekland och det var kanon bra där dock var maten skit men men huvudsaken är att barnen hade roligt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
annars har dagarna rullat på som vanligt vincent var med moror i måndags och gick vinterljus
 
sen åt de plättar med sylt o grädde ute
 



 

här om dagen åt vi god middag och senare på kvällen blev det mackor med varmchoklad o grädde
 
 
räkröra i varma crustader
 
 
 
helstekt fläskfilé kryddad med franska örter, grillade majskolvar, bearnaisesås och pommes
 
 
varm choklad med grädde och macka med rådjurskorv på
 
 
 
 
 
och så en ego bild
 
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0