okej är fan sämst på att uppdatera

tänk vad tide går denn bokstavligenbara rusar förbi oss
 
sonen har fyllt 4 nu och är full av energi men även om han blir älsdre känner inte jag mig äldre än 23 som jag var när han föddes. men är väl lite så att barnen blir äldre o utvecklas men vi föräldrar är väl inte så gamla vi åldras väl inte lika snabbt?
 
men vincent hade en kanon dag när han fyllde han firades  här hemma ab familjen o på dagis sen i helgen som kom efter hade han sitt stora kalas med massa folk som kom hit..
 
massa presenter och pengar fick han.
 
måste nog n
säga att årets presenter är 
 
en muskelbil från mormor
en brandbil från flickvännen celine
monstertruck från lillasyster
 
sen är ju polistårtan hans nr 1 med..
 
han fick en kalas dag när han fyllde o när han firades mama lilla kille börjar bli stor
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0