dags att återuppta detta

länge har jag nu funderat på om jag ska hålla liv i loggen eller lägga ner det totalt men jag saknar skrivandet och jag saknar sättet jag kan göra mina vänner om min familj delaktiga i mitt liv när man inte ses ofta.
 
senaste som skrevs var ju min op men blev åter inlagd ett par gånger så den 20e maj var det över då hade infektionen släppt och jag var okej igen.
 
6 dagar senare fyllde man år och sen har livet bara rullat på träffat en del nya vänner jag aldrig släpper taget om.
 
sen har jag jobbat en del under sommaren med har jobbat natt på ett bonde i linkan.
 
sen gick min älskade mormor bort i juli närmare bestämt den 1a juli en stor sorg i mitt liv saknar henne som bara den kan inte förstå att hon inte finns mer.. men jag åkte med mamma till danmark dagen efter o var borta i fyra dygn och blandade nytta med nöje faktisk. 
 
var på tivoli och vi åkte båt tur i nyhavn men var även på mormors boende och packa bort alla hennes saker sen var det begravningen med.. 
 
min älskade genomsnälla mormor jag saknar dig o älskar dig men är glad att du slipper lida mer nu.
 
 
sen har ju min vackra fina dotter isabella fyllt ett år med och utvecklingen går extremt fram hon står och kan g lite med hon är lite feg än.
 
vincent växer så det knakar hinner knappt med 
 
 
annars händer inte så mycket njuter av livet och tar en dag i taget och försöker finna tillbaka till den jag var innan min underbara pappa försvann
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0