helgen

helgen som var har varit helt underbar.. svår att beskriva men kommer aldrig glömma denna helgen...


vad har man då gjort idag????

idag var det studiedag på dagis så barnen var hemma o sambon med då han tog semester.

så var uppe hos min älskade pappa idag o hälsa på. saknar honom så mycket är.så tomt i mitt hjärta o mitt liv utan honom.

sen blev det lunch på stan med mamma o min lilla familj på gula huset.. mamma och jag tog kalvstek med maderia sås och potatis rikard tog någon fläskfile gryta och sen delade barnen på pannbiff. var så himla gott.

sen körde vi hem mamma o åkte till maxi o handlade hem mat till hela veckan..

sen har det varit lugmt hemma torka av skåpen o sambon gjorde i ordning balkongen.

sen blev det en snabb vända till linghem och hämta en sak till.morsan hos johannes sen hem o blev stillastående med tåget ett tag

nu är man hemkommen efter en löprunda på lite över en timma.


i morgon blir det att skura badrummet och tvätta kläder sen blir det möte på psykiatrin med min adhd.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0